Zveme vás na třetí workshop pro firmy – Akademie proti domácímu násilí.
Registrace na akademii jsou zdarma, otevřené do naplnění kapacity místa eventu – 40 osob.
Akce bude v hybridním formátu.
Akce bude sdílet, jak k tématu přistupují Vodafone a IKEA, jaké benefity nabízí zaměstnancům, kteří jsou obětí domácího násilí a prostor dostanou i absolventi předchozích Akademií, aby se s námi podělili, jak se jim téma ve firmě ne/podařilo prosadit.
Představí se i zástupci Komerční banky, která vyvíjí aplikaci pro děti v rodinách s domácím násilím a DM Drogerie představí svou interní politiku osvěty tohoto tématu.
Tentokrát se zaměříme na domácí násilí z pohledu rodiče, protože podle statistik jsou v každé školní třídě 2-3 děti, které žijí v rodině, kde je domácí násilí.
- Jak násilný vztah vnímají děti a jak je to ovlivňuje
- Jak s dětmi o situaci mluvit
- Zůstat kvůli dětem nebo právě kvůli dětem odejít?